poniedziałek, 8 lipca 2013

Siema ._.

W związku z tym że odchodzę z MSP chcę się wyzbyć paru rzeczy albo chociaż pooglądać jeszcze raz Wasze filmy ♥

Mam dla Was konkurs, chociaż czy ja wiem ? Na konkurs może być to za łatwe ale cóż .
Będzie on związany z  filmami / serialami które również będę dodawać na bloga, możecie w komentarzu napisać  ze jaki serial / film mam umieścić - Odcinek muszę wybrać sama chyba że ta osoba nie będzie brać udziału w tej rundzie , ale wolę wybrać sama żeby nie robić przykrości .

Tak czy tak w konkursie chodzi o to, że dodaje Nasz odcinek serialu bądź film ( nie z MSP ! ) na bloga
i musicie mi napisać na pocztę msp / na maila blogkonkursy@wp.pl   o czym jest kawałek filmu , nie będę
 dawać całego ale się zastanowię nad całymi tymi tymi xd Cały czas powtarzam te 2 słowa .

No dobrze, więc mam nadzieję że weźmiecie udział ; >
W kółko rozmyślam czy dobrze zrobiłam odchodząc z MSP .. : <
Tak bardzo chcę mieć kontakt z niektórymi osobami.. Chcę oglądać Wasze filmy
Czasami mam nawet chęć zrobić jakiś film .. No nie wiem może kiedyś wrócę .
Układam sobie te filmiki w głowie i wykonuje je w Simach .
Może będę robić filmy Simowe i dodawać je na bloga ..
Zastanowię się nad tym ♥

PS. " Oddam " bloga w dobre ręce !!!


                                                                                                                          Oszehh ;*
                                                                                                                                // emiszka23

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz najnowszą poradę modową ;)

Zobacz najnowszą poradę modową ;)
Klik? xd