sobota, 13 lipca 2013

Podbijamy Irlandię !

Podbijamy IRLANDIĘ! OTO CHYBA PIERWSZA WOJNA KRAJÓW !! JUZ TAK MAŁO IRLANDCZYKÓW! x-o   MAMY .. ARMIĘ !!!!!!!!!
A w armii początkowej są :

 PolandGoth ~Ja 

Bella Hawen


SweetKotka


PatiStar2003


!Zwariowanax3 ( niedługo WIna Tuska ! xd ze względu na bloka który możne się niedługo pojawić ) ~~ Najwięcej postrachu z tych wszystkich wojowników O_O 

Chmurkovax33

Bronse

majat2468

Pashtelka

SBSLove

POLSKAPOLSKA

Laraa Caletiee

CrazyGirl17 - Generał 1

PollishDoll - Generał 2

Polaka


Dalej są zapisy w artbooku CrazyGirl17
WSZYSTKO dzieję sie na Irish MSP  :D
 A o to zebranie wojowników :
 

Mam nadzieję ze bd działąć jeśli nie  to wytłumaczę :

1. Wbijamy 3 levele i podbijamy forum
2. Czaty ! 
3. Wbijamy 5 lv. i podbijamy C.H 

Więcej na zebraniach o CrazyGirl17 
ZAPROŚ NA IRISHU WSZYSTKIE DZIEWCZYNY TYLKO WTEDY BĘDZIEMY  WIEDZIAŁY O WSZYSTKICH ZEBRANAICH ITP> :D

DOBRANOC! POGADAJMY SOBIE NA CZACIE BLOGA ( Podwiń do góry )\

INFO Z OSTATNICH 2 MINUT :O 
CHYBA MNIE BLOKNELI ;_;

  To chyba koniec mnie i MSP - Dostałąm od tych  ******* ** ******* BANA
Teraz im spamuje dopóki mnie nie odblokują świnie j ******* !!! Będę walczyć do końca! Proszę pomóżcie mi ! Błagam Was napiszcie żeby odblokowali mnie z IP ( mój nick to emiszka23 )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz najnowszą poradę modową ;)

Zobacz najnowszą poradę modową ;)
Klik? xd