poniedziałek, 11 lutego 2013

Dżemord Damski - Strój

Wykombinowałam, że po co mi robić looki które macie kupić jeżeli ich nie kupicie zazwyczaj..
Więc można je teraz kupić w "Dżemrod" !!
Zobaczcie, wybrałam jeden z najładniejszych looków jaki mam.. I nei tylko ja mają go również 3 inne osoby!
Do kupienia jest oczywiście ten największy... Strój nazywa się " Luzz" XD
Jest tylko jedna sztuka tego stroju ponieważ kosztował mnie ponad 2 tys.. ale spokojnie na nastepną dostawę postaram się chociaż, aby były 2 takie stroje ♥

No dobrze, kto pierwszy ten lepszy *,*


KUP!xxfffxx#6ac039xxfffxxAby, zakupić wyślij wiadomość z nazwą rzeczy na e-mail : emiszkowemsp@wp.pl lub napisz do użytkownika emiszka23 na MovieStarPlanet, o dalszy ciąg zakupu dowiesz się od tej osoby. Dziękujemy, za wysłuchanie i zapraszamy ponownie.xxfffxxmoneta2.ogg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz najnowszą poradę modową ;)

Zobacz najnowszą poradę modową ;)
Klik? xd