środa, 11 września 2013

Avatary na zamówienie !

Siema, doszłam do wniosku - Jeśli istnieje FaceStars mogę robić ciekawe avatary na zamówienie - zrobienie zajmie mi nie dużo czasu ..  Więc przejdę już do szczegółów ..

2 filmy = 1 Profilowe na FaceStar / Fejsa / I Inne

Podasz mi co ma być na tle - ja to wykonam z twoją ( lub nie twoją.. Jak sb tam zażyczysz XD ) MovieStar *o* To jest przykład :


 

Wg mnie warto XD Ja to bym takie chciała ^^ XD

Nwm.. No mogę zrobić kilkoma osobami czy coś tam *u*
Piszcie w komentarzu nick, tło / link albo na msp .. zrobię ^^ ( Pamiętajcie o komach :* )


ZAMÓWIENIA :


Zamówienie dla : dorisia23



 

Zamówienie dla : Emo Kotka 5

 

Zamówienie dla : Olwia:&

 

Zamówienie dla : tonati007 

 

Zamóienie dla : tonati007




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz najnowszą poradę modową ;)

Zobacz najnowszą poradę modową ;)
Klik? xd