piątek, 31 maja 2013

Konkurs \;

Jeśli pozwolisz - liv *-*
Zrobię konkurs bo po prostu jestem w takiej samej sytuacji jak ty - nie dam rady sama unieść bloga w dodatku nie mam na to czasu C;

Konkurs polega na tym że zgłaszacie mi się na pocztę ( Czekam na zgłoszenia do 9 Maja br. )
Następnie wysyłacie mi na pocztę (  MSP albo jak wolicie na maila - MAIL ) swojego Gmail'a ;*
W poniedziałek zapraszam was do prowadzenia bloga, co nie :3
I piszecie notki , możecie je pisać codziennie co dwa dni - Kiedy chcecie :)

Co tydzień w piątek  daje nową ankietę na  bloga gdzie będziecie głosować Kto pisał najlepsze/ najgorsze notki ;>
Wyniki będą w niedzielę. Zależy ile się zgłosi Msp'owiczów może po 2 osoby będą odpadać ? No nie wiem to się okażę.  Po wynikach usuwam ten lud który przegrał ; 3
W poniedziałek wieczorem usuwam wiec macie cały dzień na napisanie notki pożegnalnej czy coś :)

Notki możecie pisać o wszystkich jednak najlepiej będzie jeśli będą one o MSP :)
Możecie głosować na siebie - Nie mogę sprawdzić na kogo głosowaliście ; P

Hmm.. Nagrody? *,*

1 Miejsce - 3 prezenty z listy, Coś z szafy xd , Prowadzenie bloga ..
2 Miejsce - 2 prezenty z listy, Coś z szafy xd, Prowadzenie bloga..
3 Miejsce - 2 prezenty z listy

Reszta Nagroda pocieszenia - 1 prezent z listy

Co nie C;

Zgłaszajcie się mi na pocztę - emiszka23

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz najnowszą poradę modową ;)

Zobacz najnowszą poradę modową ;)
Klik? xd